Wednesday, June 1, 2011

"Uih,,awek tu ade lesung tuut laa.."

Assalamualaikum n selamat malam..

lesung pipit or lesung batu.?which is better.? haha..mestila lesung pipit kan..kalo laki pun mesti kalo boleh cari aweks yang ade lesung pipit kan..baru la comel ckit kan..ecehceh...ade orang cakap lesung pipit ni penyeri muka..betul ke.?aku rase jerawat n kedutan pun boleh jadi penyeri jugak kan..

kalo perempuan berlesung pipit ni biase la..tapi laki jarang sikit rasenye nak cari..ye ke.?da ramai laki yang ade lesung pipit ke..aku tak la perasan sangat sebab da bukannye keje aku nak usya laki tiap mase kan...haha..lesung pipit ni normal la kan sebenarnye..

Tapi camne kalo kedudukan geografi lesung pipit tu `ter`atas ckit dari kedudukan yang biase..kalo yang selale kite jumpe kan dkat2 ngan mulut camni kan..


aku ade sorang kawan yang laen sikt..lesung pipit die relocate..haha..relocate la sangat kan..lebih dekat ngan mate..
aku nak tunjuk gambar die tapi tak dok pulak..tak pe la korang bayangkan je la pun da cukup kan..haha..

tapi tapi tapi ade pulak aku dengar yang lesung pipit ni jadi sebab otot pipi kite mm cacat sikit..ni bukan aku cakap or doktor cakap or even Albert Einstein pun tak cakap..aku cume ade terbace kat blog orang..tapi tak kisah la kalo ia memang kecacatan pu sebab masyarakat sekeliling kite pandang tu sebagai 1 klebihan n penyeri wajah..ok la tu kan..n teknologi sekarang pun da perkenalkan 1 method untuk implant dimple tu..haa,,yang ni memang betul..aku tak kelentong..try la google kalo tak caye..tapi aku nasihatkan tak payah la nak implant bende tu kalo da memang tak de..terime je la seadanya ea..hehe

tun jee..pape pun hargailah lesung pipit yang korang ade tu..aku ade tak..?mm,ntah la..tak kot..
btw,tq sebab bace sampai habis..

~~Wassalam~~

No comments: