Thursday, June 16, 2011

~alkisah hari ni..

Assalamualaikum kepada sume yang singgah ke sini..

kali ni aku nak cite ape yang jadi kat aku pagi tadi..boo,,tak de la mnarik sangat cite ni..tak nak bace sudah.:p...
mm..pagi tadi aku pegi klinik ntuk tampal gigi..kan aku ade cite sblum ni yang gigi aku pecah waktu tengok wyang ari tu kan..so pagi tadi aku g ngan ayah aku sbab die nak cabut gigi skali..

lpas amik no gliran kitorang dok la kat kerusi menunggu..waktu tu rmai gak la yang dtang ntuk cek gigi ke pe ntah tapi nak jumpe dentist la..eh,lupe nak ckap aku gi klinik kerajaan..so,dentist kat tmpat 2 bukak ari khamis je..tu yang berduyun-duyun orang amik kesempatan nak jumpe dentist ni sbab bukan tiap ari die ade kat situ..

nono..aku bukan nak cite psal dentist tu comel ke or handsome kalo laki..kat baris dpan krusi yang aku dok wak2 tunggu tu ade sorang pakcik tue..die pon ngah tnggu giliran gak mcam ak..sedang aku rilek dok dngar mp3 smentare tnggu tu,pakcik dpan aku tu tetibe sengetkan bdan die..

aku pun tertanye-tanye pesal die tetibe sengetkan bdan..


then,aku terpkir..oo,die sakit pinggang kot..maklum la da berumur ckit..


Onion Head (Large) 4
proot~~tidaak..sngkaan aku salah..rupenye die sengetkn bdan ntuk snang kentut..

uish..memang slamber la ku tngok pakcik tu..respek doe..hahah..da la aku dok btul2 kat blakang die..memang sedap la kan hirup kentut die..fuuh..nsib baek la pkcik tu tue..kalo bdak kecik da kene lempang je..hm,sabo je la aku ni..
tu je la yan aku nak cite kali ni...

~Wassalam~


2 comments:

akulah.... said...

HAHAHAHA!!! babistylegila pakcik tu!!! asal dia x bgn kentut kat muka kau je?

Muhamad Dinie said...

haha..x yah la smpai kat muke ak dol..