Tuesday, June 14, 2011

gegar.!gegar.!gegar.!

Asaalamualaikum n good..good..good..

yaa..gegaarr..kali ni aku bukannye nak ajak pegi gegar konsert ke hape ea..aku tngok berita tadi,,tv aku cakap gegaran gempa bumi kat Utara Sumatera terase smpai ke Putrajaya..betul ke para rerakanku yang dok kat Putrajaya..aku agak betul la tu..

aku rase masuk berite yang terbaru da bape kali da M`sia asyik dpat tempias bencane je kan..ok la tu n aku sngat berharap negara aku yang tercinta ni muaahh muaahh akan selamat dari segala bencana alam..amiin..

~Wassalam~~

5 comments:

faiq said...

kat banting gempa bumi ohhh.

Muhamad Dinie said...

bnting pn rase..tak p,wrning bru..

fyna said...

tempat fyna pown rase gak.
;(


jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
:)

Muhamad Dinie said...

tmpat fyna 2 kat mne.??

akulah.... said...

aku x bgn lagi... xtau pon ade gegar2 sampai hari lps tu.. hahaha~