Monday, June 27, 2011

siaran tertunda.~~

Ässalamualaikum n nite to all readers..

hmm..da bape ari ea aku tak mnulis kat blog ni..1..2..3..bnyak ari jugak la kan..tak..bukannye aku da mlas nak mnulis cume ari tu aku balik maktab lame aku..untuk mengimbau kenangan lame dulu..cehh,,tak la..aku dtang balik sbab nak amik slip SPM yang ori..

plus,dpat jugak jumpe member2 yang lame da terpisah..kalo 2 tahun tu dikire lame jugak kan..since abis SPM sume buat haluan masing2..nak jumpe bukan la maen susah..busy la katekan..alang tu sempat la jugak jumpe cikgu2 yang pernah ajar aku kat situ..tapi mlangnye cikgu homeroom aku pn aku tak smpat nak jumpe..sdeynye..T_T..mesti die ingat aku da sombong tak nak jumpe die..
baru smpai MC

bersame Madam Rudy

ntah bile la lagi boleh jumpe diorang ni lagi..rindunye..hahah..

~Wassalam~~

No comments: