Tuesday, June 7, 2011

my first salary..$_$

Assalamualaikum to all readers..

For the first time of my life,ari nie aku dapat gaji pertame aku dalam seumur hidup aku ni..haa...agak2nye brape gaji aku..hmm..sejuta.??RM 5000000000..??wahh..kalo bnyak 2 la da kayo la jugak aku ni..pas2 dok rmah goyang kaki je..hahah..alaa,korang bayangkn je la gaji pkerje kilang mcam aku ni bape la sngat..tak pe la sekadar duit poket je la daripada dok rumah terbongkang..

ari ni baru aku tau betapa susahnye ntuk dpatkan duit nih..ye laa,selama ni kan parents dok suap je kan duit tu...tak pernah lak dulu pikir camne parent kite bekerja siang malam ntuk sara family..adoi..penat tuuuhhh....so nasihat aku jnganla dok asyik mintak duit je kat bpak 2..kesian kat die tu..nanti smpai bpak korg da fed up ngan korg yang asyik nak duit lantas berkate,"nak duit.?pegi cari sndiri lol"..haa,jgan smpai bapak ckap cam2 suda la kan..


~~Wassalam~~

No comments: