Sunday, June 5, 2011

a respect to people like Rowan..

Assalamualaikum..
to anyone yang bace blog ni..

sebenarbye aku baru abis tengok cite Mr.Bean kat tv3 tadi..wlaupun cite tu da boleh dikatekan agak lame la kan tapi still boleh buatkn aku tergelak mase tengok ngan adik aku tadi..


yes aku admit cite tu memang full of stupi* idio* jokes yang die buat...n kesan dari cite tu,die dipandang tak betul wlaupun wak2 kat luar skrin..maybe la kot..aku tak la tau..kalo rumah die sblah rumah aku laen cite la..tapi aku agak respect die ni sbab snggup berlakon ntuk cite yang camni kan..kalo sstengah org mesti tak nak punye kan,termsuk la aku skali..da tu cara die nak sara hidup die kan..haaaha..tapi ok pe die terkenal stu dunie..ye ke stu dunie.??tak kisah la tapi at least lagi terkenal la dari kite sume ni kan..boleh la tu..

haish,tak baik mengutuk die ni..die makhluk Tuhan jugak..kan bnyak lagi manusia cam gini kat dunie ni..so,kte tak leh la nak kutuk suke ati je kat glongan yang camni..sekali ko ktuk diorg,10 kali org laen ktuk ko(hehe,agaknye la)..


Conclusion is no one peeeerrrrfect in this world..try to accept other people weakness..(mende aku merapu ni.?)
btw,trimas sbab abiskan sminit anda ntuk bace entri ni,...

~Wassalam~~

2 comments:

aisatti hakim said...

idiot pun profesor jugak

'kau ada?hha'

Muhamad Dinie said...

haha..akan dtang dpat la kot,..