Tuesday, June 28, 2011

bersila or bersimpuh.? which one better..

Assalamualaikum n evening readors..

hahah..tetibe rase nak gelak pulak..hmm ari ni aku nak berckap ckap psal care kite duduk seharian..maksud aku yang dok atas lntai la..yang dok atas krusi or atas kuali tu lantak la kan..slalunye bersila or bersimpuh akan jadi plihan korang.??

ye aku mengaku yang aku ni tak brape pandai nak bersila..da mmang dari kecik aku camtu..bukan sbab parent aku tak ajar ea..maybe aku da ditakdirkan ntuk tak reti nak buat camne kan..hehe..aku lebih prefer duduk scare bersimpuh..mcam prempuan la pulak kan..



BERSILA



bersile.!bersile.!bersile.!slalunye dikaitkan dngan laki la kan..chop chop,sape ckap prempuan tak leh berila..silakan la..cume bagi aku lebih sinonim ngan laki la..hehe..tapi ade gak spesis laki yang tak bape reti bersila ni..hihi..mcam aku la kan..bile da terpakse sngat mcam waktu doa slamat kat rumah jiran baru la dak bersila..tu pun memang kekok abis la kan..kalo ikut ati nak aje aku bersimpuh tapi nak cover punye psal..nanti pakcik tu ckap ape pulak la kan kalo aku bersimpuh mcam prempuan..


BERSIMPUH





hmm..kalo bersile tu universal tapi bersimpuh ni tak brape universalnye..bersimpuh lbih khusus ntuk prempuan kan..kalo laki yang bersimpuh da laen mcam la pulak jadinye nanti kan..orang ingat kite lembuuutt la pulak kan..kpada brader dlam bmbar diatas mintak maap la yek terpakse gune gmbar anda sbagai contoh..da tak de gmbar laen da..

tapi due2 care duduk ni akan buatkan kaki kite kebas pulak..tu lagi satu bende yang aku tak suke..bak kate orang bersemut semut..ape 2 semut2 kat kaki.??semut buat srang kat kaki kite ke.??or kaki kene mkan ngan semut.?tu laen kali la aku ckap lagi..mlas nak bebel pnjang2 sbenarnye..

~~Wassalam~~

2 comments:

aisatti hakim said...

gambar sapa kau rembat ini? --'

Muhamad Dinie said...

kutip kat internet..haha...XD