Saturday, June 18, 2011

betulka.???

Ãssalamualaikum peoples.!!

haha..aku baru je lpas tengok buletin utama kat tv3 tadi..sbnarnye aku jrang tngok brite ni tapi tadi ade satu tajuk berite tu yang mnarik prhatian aku..

mm,sbenarnye tajuk penuh berite tu aku tak ingat tapi bnde tu psal 6 orang anggota n pegawai polis ditahan sebab disyaki MENGEDAR DADAH..polis yg kene than tu sume keje kat bhagian narkotik..

hmm,slalunye kite dngar polis yang tngkap orang kn tapi kali ni polis jugak yang kene tangkap..kat cni aku bukan nak kutok polis or mmburukkan name orang yang bkerja menjaga keamanan negare kite ni cume aku pun tak sngke sebenarnye ade jugak polis yang camni punye perangai..aduih,,da la siap keje kat bhagian dadah tapi die pulak yang buat perangai..mm,,tak tau la nak ckap ape lagi..
btw,aku tak brniat nk mngutuk ke pe ea..cume nak share ngan ssape yang tak tengok berite mlam ni..

~Wassalam~~

5 comments:

xanders.co said...

standard macam kastam laa kan.

Muhamad Dinie said...

aish..x baek la ckap cam2 pau..hehehe

xanders.co said...

politic's game laa.haha

akulah... said...

alah dinie..... xyh nak bajet "kat cni aku bukan nak kutok polis or mmburukkan name orang yang bkerja menjaga keamanan negare kite ni cume aku pun tak sngke sebenarnye ade jugak polis yang camni punye perangai" sangat la.... hahaha~

Muhamad Dinie said...

x yah la ak nak jujur sngat im..hahah.