Friday, August 26, 2011

sejuknye la la la . . .



Assalamualaikum n petang readers..


bile tengok balik tajuk aku tu ntah pape je kan..so lameee..ahahaha..kat tempat aku ni tengah hujan..err,,skarang ni mmg musim hujan ke or kat rumah aku je yang hujan..


hmm..bile hujan ni mulela nak mendekatkan diri ngan katil+selimut+bantal..tau2 je badan da ade kat atas katil kan...hehe..jngan nak tipu la kalo cakap tak suke tido waktu hujan..hamster aku pon keje membute waktu hujan gini..


so,mlas nak berleter panjang....nanti ckap kacau waktu tido korang kan..


Onion Head (Large) 10


~CHOWW~


p/s: ZzZzZz


6 comments:

sobrihasan said...

0i..sakan sungg0h follower hang noh..berat0ih2...tp xpa..gud job.. teruskan kemengarutan hang tue..hehe

mr.dinie said...

@sobrihasan
haha..x de la rmai sngat..

mia asma mohd zuki said...

macam mana tuannya, macam tu hamster nya. untungla kurus leh tdor banyak2.

mr.dinie said...

@mia asma mohd zukihehe..mne de krus..da berisi ckit ni..

dill said...

Salam Aidilfitri!

dill.

mr.dinie said...

@dill
slamat raye ntuk dill jugak..=D