Saturday, August 6, 2011

"Oh,tidaak..."



Ohh tidaak
ape da jadi ngan aku ni
sejak bile aku tengok rancangan Nona ni




"haloo,ni dinie laki ke dinie perempuan"


sape cakap rancangan Nona tu tak leh ditonton oleh laki2..
oh..come on la..
bukan nak ckap yang ni rancangan feveret aku ea harap maklum
tapi sesetengah orang akan mengelaskan show kat tv tu
mengikut gender
betul ke camtu




Situasi 1

Laki A : Wei si B,ko ngah tengok cite pe tu.??
Laki B : ni haa..aku tengok show msak2 ni..boleh belajar resepi baru..
Laki A : Hek eleh..rancangan memasak ditengoknye..Eeeii,cam perempuan lak ko ni aku tengok..



Situasi 2

Girl X : Perrgh,,best kot aku tengok tv malam tadi.
Girl Y : Ko tengok cite ape ni sampai gelabah semacam ni.?
Girl X : Aku tengok cite WWE kat tv3..mmag style abis la finisher mamat tu..tergolek opponent die.
Girl Y : Fuhh..da macam jantan lah pulak ko ni..cube la tengok rancangan masak ke solek ke..


haa
situasi kat atas ni biase la
tapi bagi aku suke ati orang la nak tengok cite pe kan
mesti die ade reason knape die tengok cite tu kan..
maybe die terbukak channel tu ke
or maybe mak die pakse tengok ke
mm mungkin die sendiri yang minat


tak kisah la pape pon alasan
haa..kalo tak puas ati gak g lapor kat PM
hee
gurau je ea..takde unsur2 politik dlam blog ni ok..


~Wassalam~

2 comments:

xanders.co said...

btol2. haha. serius nona bagus. tp kt rumah nk tgk segan kan. tgk kat tenet je. hehehe. actually,ak suke cter dokumentari dan NONA boleh laa dikatakan bgs kot. pengacara plak dah laa lawa2 doh. tak pnh tak comel. hehe

mr.D said...

@amirulspurs
yg bab pengacara 2 ak stuju..hehe..