Thursday, August 25, 2011

Berita Tergempar : Gajah Di merata Tempat



Assalamualaikum n slamat sejahtera sume..


nile tengok tajuk aku ni ntah pape la kan...hahaha..mane la ade gajah kat merate2 tempat..kdang2 aku pkir diriku ini da tue la jugak sbenarnye n tak bole lagi nak berpakaian seperti Teletubies..camne tu ea.?.haha...


hmm..pe kaitan tajuk aku ngan entri ni..aku nak bebel pasal kain pelikat sbenarnye..aku konfius jugak ejaan bnde ni..kain PELIKAT or PELEKAT ea..??mm,tak kisah la tapi aku nak gune ejaan yang pertame tu..bole.??tak puas ati bole bank in duit dalam akaun aku...hihihi...sory mengarut terlebih..




aku nak cakap yang aku suke sngat pakai kain pelikat..ade yang rimas pakai kain pelikat ni..best pe pakai kain pelikat..sejuuukk je..err..jngan dok pkir yang bukan2 ea..tapi betul la sejuk kan..tak caye.??g try..


perasan atau tak kebanyakan cap(brand) kain pelekat niu kebanyakannye pasal GAJAH..ade GAJAH DUDUK, GAJAH TERBANG, GAJAH MAKAN BANYAK,GAJAH PERANG,..BELALAI GAJAH?? takde kot..heheh..




persoalannye nape gajah ek..mmm..mlas la aku nak pkir bnyak2..nnti mule rambut nak berukar putih pulak kan..tapi aku rase maybe sebab pengeluar tu teringin sangat nak bela gajah tapi tak berkesempatan kot..huahuahua..


kalo laki ade kain pelikat prempuan ade kain batik kan..kire adi la kan..mm,,mlas la aku nak bebel pasal kain batik lak sebab takde la pulak aku ni berexperience memakai kain batik..hehhe


~WASSALAM~


7 comments:

Tukang Karut said...

belalai gajah hanya dalam kain...

mr.dinie said...

@Tukang Karuthahah..beetoooll..XD

Fadzli Amir said...

salam kenal...
aku pakai gajah kerusi...memang nyamannn...senang nak buang air, selak je...hehehhe..
sebab nak melambangkan kain tu kuat macam gajah...

super eja said...

aku tahu ade jenama gajah duduk jek. tak tahu plak ade byk lagi gajah haha

Zul Fattah said...

haha..ye la.. laki kan ada belalai gajah..so kain tu pun diletak nama gajah.. hoho

amirulspurs said...

HAHAHAHA. So lame dude !

mr.dinie said...

@Fadzli-hoho..kain 2 kuat cam gajah ek..
@eja-ko kene blaja lgi psal kain ni eja..hihi..
@zul-mcam 2 pulak ea..heheh
@pau-pulak..