Tuesday, August 30, 2011

raya..rayo..royo...



Assalamualaikum n selamat petang semua..


hahahaha..sekarang ni kat rumah opah aku tersangatlah panas..fuhh..sumpah panas sampai tido pon tak bole...hmm.jngan ingat aku mlas update time raye ni..ni haa buktinye yang aku ni seorang blogger yang setia..huahahahah..


aku sure mostly blogger akan post psal raye...aku tengok news feed tadi sumenye dok cite psal raye..aku malas la nak cite pe sngat sebab aku rase raye kat mane2 pon lebih kurang same je kan..ade lemang..ade ketupat..ade serunding..bla bla bla bla..


sbenarnye aku nak cakap yang aku berbesar hati krane makcik n pakcik aku masih lagi sudi menghulurkan duit raye kat aku yang da besar panjang ni..huhu..secare total lebih kurang rm200++..maybe bagi sesetengah orang nilai tu ckit tapi bagi aku bnyak la jugak tu kan...huhu..terharunye sampai sekarang nih..


Onion Head (Large) 16


::CHOWW::


p/s : terase ngantuk tapi tak bole tido..

5 comments:

super eja said...

wek! kate tak dapat duit raye lg.

mr.D said...

@super eja
err..ak tarik blik pe ak ckap sblum ni..heee

Mohd Zakwan Zain said...

RM200 ? gulpp.
kira banyak bagi aku ! tahniah la, duit raya dah banyak camtu, apa lagi.belanja la :P
Blog Paling Hina Pernah Aku singgah --> Inilah Dia

idafirdausi said...

mak aih?? RM200++.. open table jom!! :)

mr.D said...

@zakwan-blanje insyallah kalo terjumpe kat mane2..
@cik ida-meh cni kita open table..hhaaha