Wednesday, August 24, 2011

sape suke tengok TELETUBIES.??


Assalamualaikum n slamat petang peoples..


hmm..kali ni aku nak tulis psal TELETUNIE..ehh,TELETUBBIES sbenarnye..tapi tapi tapi aku bukan nak bercerite psal biodata orang yang pkai kostume diorang tu..tapi sume orang tau ke cite ni..kalo tak tau g search kat internet..huahuahua..cite ni haa..




kalo yang tengok cite ni mesti korang ingat psal matahari ni kan..




sbenarnye ni je part yang aku minat dlam cite ni..yang laen tu adik aku yang tengok ea..harap maklum yek..sbab comel la baby tu aku tengok..hehe..tapi tu dulu..skarang baby tu da bsar..dulu aku ingat yang matahari tu baby laki..rupenye die baby prempuan and ni la gambar die bile besar..

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .




hmm..pe pendapat korang psal muke die dulu ngan skrang.??ade persamaan tak..bagi aku ade la ckit care die senyum..hehe..name die Jessica Smith..


kalo nak no telefon die g carik kat Yellow Pages..
tu je aku nak cite kali ni..


::CHOW::


6 comments:

CXopportunities said...

wah! cx suke tgk teletubbies. eleh malu2 plak nk ngaku tgk same kan? huhu. btw, chantek la die bile dia da besar :) sgt chantek. :) ade je persamaan dia.

mr.D said...

@cx's
haha..msti la malu nk ngaku tngok rncangan camni,,,hehe

AimiiiLove said...

hehek,dulu time kecik2 follow lah cte teletubbies,tp bile bsar,follow cte ANIME jepun plak.YAOI lagi. -.-

mr.D said...

@Miss A
haha..dulu bole la..skrg tak..

super eja said...

aku pun igt die laki

mr.D said...

@super eja2 la psal..