Thursday, August 18, 2011

kAd tepok.??



assalamualaikum n selamat hari Jumaat semsemsemua..


hehe...di hari Jumaat ni saya berasa sngat berbesar hati ntuk menerime award ni..trimas kpade die hard fans yang masih menyokong saya smpai skarang..wallaaa..terberangan sebentar di pagi hari ni...


bile bukak topik kenangan zaman kanak2 mesti bnyak memory yang klakar,memalukan,n sbagainye..kalo bole nak bagi tau satu dunie korang punye cite kan..same goes to me..aku nak cite gak,jngan nak dok hlang aku..


mak aih,terlebih intro lak kali ni..ok,kite reverse ckit mase keblakang sbab nak cite psal kad tepok ni..ade yang tak tau ke.??well,,kad tepok ni camni>>




haa..da cam..tak pernah jumpe gak..heh,sah anak orang kaye memang tak maen la bende camni kan(gurau)..ni aku nak cite ckit,kad tepok ni femes jugak la waktu aku dok kat Penang dlu..aku rase stu M`sia tau psal game ni kot..bagi yang tak tau kad tepok ni satu game dimana kad bergambar bersaiz passport rsenye disusun kemas2,then player akan tepuk kat tu smpai kad tu terbalik..pastu korang bole amik kad tu terus..err,sory penerangan tak berape jelas..ntuk penerangan lanjut sile rujuk kpade adik2 anda or sepupu(s) anda yg masih kecil



ni gmbar cilok internet tunjuk care bebudak ni maen..


tapi kalo maen menatang ni sure tangan korang akan merah2 n rase sengal2 je tngan tu..kalo jenis tangan yang besar ntungla bole terbalikkan bnyak kad..tapi bile teringat balik maen bende ni ntuk tmbah koleksi kad sndiri sedangkan bolehje beli kad kedai..

tu je nak cer kali ni..


:.:WASSALAM:.:

No comments: