Thursday, August 25, 2011

lagi 5 ari da nak raye ea..



Assalamualaikum n slamat petang sume..


celik pejam celik pejam da nak raye da kan..lagi 4-5 ari je kan..surely ramai yang excite terlebih sebab tak lame lagi da bole mkan waktu pagi,dpat mkan biskut raye,dapat duit raye ntuk bebudak je la,dapat g sembahyang raye n bnyak bnyak lagi la bende dapat buat waktu raye..




tapi sbenarnye aku tak rase sngat bahang raye yang sume orang dok cakapkan skarang ni..mm,tak tau la sbab pe..nak ckap tak buat kuih raye,da buat da..baju raye pon da beli..


haaa..maybe sbab aku da takkan dpat duit raye kot..hahahaha..da besar gabak pon nak duit raye lagi aku ni..buat yang sewaktu dengan aku jngan la buat tak tau malu mintak duit raye pulak bile raye nanti ea..da mngalahkan budak kecik pulak..tapi kalo dapat pon pe slahnye kan..huhu


or raye thun ni terlalu singkat kot..bape ari je raye pastu sume da nak balik keje la..ade yang nak smbung blaja balik la..aduuuhh..tu je la aku nak bebel..tq sbab sudi habiskan mase anda slame 30 saat ntuk bace entri ni ea..


::CHOW::

6 comments:

Zul Fattah said...

sabor je la.. aku pun, tak dapat duit raya jugak..huwaaa..

mr.dinie said...

@Zul Fattah
seangkatan la kite kn..haaa

miss inna said...

inna pn xdpt jg duit raya tahun nie..klo dpt pn kira syukur la sgt2..haha! anyway,rasa sebak pula bila fikir ramadhan nie nak berakhir da..

mr.dinie said...

@miss inna
sdey kn..huhu

super eja said...

aku cuti lame gilaaaa hehe

mr.dinie said...

@super ejawaa..untungla..aku baru nk msuk blaja..