Sunday, July 3, 2011

perlu ke.??


Assalamualaikum n afternoon..

rse mcam da lame pulak tak mnulis kat blog ni..bukan mlas ea..sbab internet ni slow sngat smpai buatkan mood aku hilang ditiup kipas kat bilik ni..hehe..untuk entri kali ni aku cume nak ckap pndapat aku je ea..hrap jgan ade yang tersinggung or mrah or mengamuk psal entri ni..sory siap2..

mm..tadi aku ade masuk stu blog ni..well,,entri yang die tulis boleh than..then,aku nak bukak link kat blog die kat tab baru..tapi tak boleh..snang ckap die disabled right-click kat blog die la kan..

ape purpose die buat 2..oh yee,tak nak bagi orang copy ea..aku pham la tapi kan sharing is caring..pe salahnye kite biar je sape2 nak share entri kite tu..tapi aku rase tak yah pkai right click pon da boleh copy kan pkai Ctrl..pe nak susah2 kan..



aku rase la major pembace akan suke bukak link kat blog tu kat tab baru sbab boleh bace bnyak2 skali...aku pon lebih kurang cam2 la..ni tak,bile nak open new tap je tak leh..terus aku mlas nak bukak lagi blog cam2..

aku buat entri ni bkan untuk mengutuk ea tapi cume nak bagi pendapat je n maybe ade yang berspendapat ngan aku cume tak brani nak bersuare tapi ade je nanti yang ckap sume ni hak individu tu sndiri nak buat camne ngan blog die..yes aku pham mksud korang tapi jgan lupe pertimbangkan perasaan pembace jugak ea..

papehal pun renung renungkan n slamat beramal..hehe..peace~.~

~Wassalam~~


2 comments:

cikfaiq said...

kenapa ta bukak pakai middle button je? =='

mr.D said...

terlupe pulak psal 2..haha..XD