Thursday, July 14, 2011

new looks..


Assalamualaikn n evening ntuk sume yang singgah blog ni..

hmm..aku ade buat sikit prubahan kat blog aku yang tak seberape ni..pe yg berubah.??tak perasan takpe la tapi yang perasan trimas atas keprihatinan anda..hehe..aku cume ubah ckit2 je pon..ntuk amik mood bloging balik..


sebenarnye mood ntuk menulis kat sini semakin hilang since minggu lepas..mcam makin lame makin membosankan kan kan kan..aku lagi bnyak abiskan mase bace blog orang je daripade tulis entri..


aku masuk la blog ni..tak ingat la aku masuk bile rsenye 2 ari lepas..die ade tulis satu entri yang aku tak ingat tjuknye n die ade ckap yang blog yang warne gelap x bape sesuai n kusam(betulke die ckap camni??)..bile aku pkir balik ade betul jugak la pe yang die ckap tu..

so aku pon amik kputusan ntuk tukar background blog aku ni..bukan sebab dipengaruhi bro ni ea tapi atas pertimbangan sendiri..hehe..tq bro Mar psal entri tu..
haha..The End


7 comments:

xanders.co said...

well,this is even better bro... *thumbs up

mr.D said...

hoho..tq..XD

Unknown said...

yg ni nmpk lg cntk.. =)

xanders.co said...

tgk. ada org sokong aku. haha

mr.D said...

ye la pao..
tq fay..XD

My Name is Mar said...

Seriously.. The new one is better:)

mr.D said...

hoho..tq mar..=)