Thursday, July 21, 2011

oh tidak..knape saya hot sngat nih...



Assalamualaikum n evening readers..



alhamdulillah fon X3 aku bangun dari koma yang panjang..ak ade gtau rasenye yang dedolu fon aku ni masuk dalam longkang yang bole than gak la bsuknye..siap dibaiki petang tadi..jeng jeng jeng..


ok,berbalik kpade tjuk entri diatas..sblum aku memulekan bicara aku nak ckap yang semua yang aku tulis kat bawah ni adelah pendapat aku n takde kaitan ngan yang kenalan aku or rerakan blogger..harap maklum n if ade yang terase aku mintak maap siap2 ea..


baaiikk..sbenarnye aku terpikir sendiri..orang yang ade 2-3 bijik akaun fb ni sbab pe ea..kalo sbab akaun die kene hack tu fhamla nape die dok buat akaun laen kan..tapi camne lak kalo ade yang bagi alasan ni..


Lelaki A : wahai pompuan B,knape ko buat akaun fb baru.??lcehla nak kene add balik..

Pompuan B : ko rase sbab pe.?

Lelaki A : mane la aku tau..

Pompuam B : sbab friend list akaun akaun yang lame tu da bnyak sngat la..plus,yang dlam waiting
list pon rmai lagi..tak tau la nape rmai sngat nak add aku ni..

Lelaki A : aduih (ni kes terlampau hot la ni )


Onion Head (Large) 42


mm..korang rase ade ke orang yang camni..haha..chow.~~

2 comments:

zahidah seran said...

Hot ngalahkan retis lak ye

mr.D said...

Haha..bleh than la..