Thursday, July 7, 2011

are you straight enough.??


Assalamualaikum n evening semua semua semua..


..smalam aku tak tulis pape post sbab menyokong Wordless Wednesday yang korang biase buat tu kan..
so smalam no words to write in post so no post at all la kan..hehe..tapi smalam smpat la aku tengok Showdown 2011 kat tv8..pergh,,sumpah style..aku agak minat la ngan show tu tapi kalo sesape yang tak minat terpulangla..cume nak congratulate kru Elecoldxhot sbab jadi champion..bagi aku they really deserve that tittle..


okokok..sperti yang tertulis kat tajuk atas tu..agak2 ape yang straight.??jalan raye.??lurus bendul.??
mm,sbenarnye camni..tadi aku baru balik dari Tesco kat dkat rumah aku ni..takde la dekat sngat sbenarnye..aku msuk2 kot pintu dpan Tesco tu..agak lengang sebab musim gaji kan da lepas tapi kat lobi tu aku cume nmpak perempuan je..


then tetibe aku dngar suare laki yang agak garau ngah sembang ngan sorang prempuan..aku dok google la suare laki tu dtang dari mane sbab seperasan aku takde laki pon kat situ..rupe2nye jeng..jeng..jeng..suare tu dtang dari seorang permpuan @ bojan @ bapok @ pondan yang bdannye agak sasa...pulak da..aku ingat sape la tadi..





nmpak je die aku ngan adik aku dok tergelak je..hahaha.XD..honestly aku memang jrang jumpe kaum yang kurang straight ni dpan2..yang aku agak kagumnye(tak la kagum sngat) die pon ade aset yang slalunye prempuan je ade tu..korang pham2 la kan..ishk..ishk..


hmm..kdang2 aku terpkir gak pe yang diorang pkir smpai boleh jadi camtu skali..haha..


~Wassalam~~

1 comment:

xanders.co said...

bapok pun boleh jadi hang nii. ish2...