Sunday, July 31, 2011

First Sahur..^ - ^


Assalamualaikum n morning all readers..


mmm
sempena sahur untuk 1 Ramadhan ni aku nak share satu bende
bak kate orang sharing is caring kan
maybe ade yang da tau
yang da tau tak kisah la ni nak gtau kat yang tak tau
yang sudah mengetahui sila tutup mate sambil bukak post ni yek
hahaha


ok melalut sekejap
pe yabg ak nak kongsi is
makanan pe yang boleh buat perut korang tahan lapar lame ckit
mkan pe.??
lipas ke.??


mengikut pe yang aku tengok kat tv semalam
die cakap kalo mkan makanan yang tinggi protein dpat
melambatkan proses penghadaman perut kite ni
so,bile da lmbat hadam maknenye lambat la perut ni nak kosong kan
haaa
sngat sesuai untuk diamalkan waktu sahur camni



~Wassalam~~

2 comments:

aisatti hakim said...

kau mana pernah sahur!

mr.dinie said...

@aisatti hakim
kat rmah sahur kot sbab kene pakse..