Wednesday, May 23, 2012

A memory to be treasured 2 : Sungai Sendat




Assalamualaikum n selamat malam semua



jam sekarang menunjukkan sudah pukul 2:35 pagi 
dan aku tak tido lagi
hmmm
tak lama lagi memang jadi macam perangai burung hantu da
sebab exam da dekat
so terpaksa la berkorban masa sikit untuk buat ulang kaji ye dak
HaHaHaHa



okeh
kali ni nak story pasal Sg. Sendat pulak


haaa
nama sungai tu diambil bukan sebab ad perempuan pakai pakaian sendat mandi kat situ ea
sebab asal aku pun tak tau..so,sape yang berminat nak kaji pasal nama dia pegi la kaji


ok
bermula lah cerita aku dan rerakan dari Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia Uni Malaya (PSSCMUM)
kitorang plan nak buat bbq kat situ sambil bermandi manda
alhamdulillah semuanya berjalan ngan lancar walaupun ada sesetengah benda yang di-plan tapi tak menjadi
tapi
aku malas nak bebel panjang
so aku bercerita melalui gambar je la ea
kalo cite lebih bukan korang percaya pun kalo takde bukti gambar kan


bekalan ayam untuk bbq

banyak ke ayam 2 untuk 30orang makan.??

aku sampai lambat so taktau pe jadi mula2


abg wan zul cuba meng-adjust arang
 

asyik laki je..turn perempuan pulak


hmm..nampak sedaap je kan..HaHaHa


aku agak bernasib baik untuk picnic kali ni sebab sampai lewat
so,bile sampai je bnyak ayam + sosej + udang yang ready to eat
so bantai je la
HaHaHa


hutan yang menghijau..La~La~La


oh ye lupa nak letak gambar air terjunnya
nah


tadaa~ ~ lawa tak

cuba tengok arrow tu


haaa
nampak anak panah yang warna merah tu.?
kat situ kite boleh menggelongsor ke bawah
takyah risau takut bucu2 batu yang tajam sebab batu kat situ smoooooth je
HaHaHaHa


 ::WASSALAM::



No comments: