Tuesday, April 10, 2012

kenapa mesti begini.??



Assalamualaikum n selamat malam



ntah nape la aku ni tetibe je update pagi2 buta ni kan
da sure2 takde orang nak bace kan
takpe la ak memang suka baca pe yang aku tulis


kenapa mesti begini.??




situasi yang slalu terjadi kat ramai orang termasuk la aku skali
lepas komen or texting or chatting 2 mesti ad
haha..hihi..huhu..hoho
dan macam2 jenis gelak digital lagi la
tapi secara hakikatnya kita tak gelak langsung walaupun kite tulis hahahah 2 kan
kadang2 tu tak berniat pon nak tulis hahahihihuhu 2 tapi jari 2 mcam da ter`automatik


dan kini terdapat gelak yang terbaru
iaitu

HEW..HEW

apakah.????
 
aku pon tak boleh byangkan macam mane reaksi orang yang cakap hew hew tu
nak pronounce word tu pon tak reti
macam2 perkataan generasi baru skarang
haih
hahahahhaha(yang ni aku gelak betul)





::SEKIAN::








1 comment:

PeRmAtA bIrU said...

betul2 saya setuju... tapi saya juga suka gelak huhuhuhu.... boleh?? ntahla tapi apa yang saya tahu kadang2 masa tulis tu betul2 saya gelak.. n kadang2 saja2 tulis untuk sedapkan hati orang jer... :)