Saturday, April 28, 2012

Aku Dan Kamu




Assalamualaikum n selamat err..pagi.?


hahah
lately aku agak busy ngan assignment yang bertimbun
bertimbun bukan sebab aku tangguh ye
tapi da memang lecturer suka bagi bnyak keja nak buat macam mana kan
 hohoho
so terpaksa la buat walaupun hati katakan NoNoNo


tapi untuk entri kali ni aku taknak la nak ulas 
pasal Bersih 3.0
ataupun filem Avengers yang tengah meletup sekarang ni(yang ni aku update next week)
 tapi just nak share satu lagu yang aku suka dengar since kecik lagi
ni ak masukkan skali video and lirik untuk tatapan sume
Tajuk : Aku dan kamu
Artis : Flop Poppy








Lirik : 


Kau masih cantik seperti dulu
Saat bersama kujumpa dengan mu
Terasa ingin ku bersamamu
Tapi aku tidak seperti dulu

Kau senyum mesra
Mungkin tak mengapa
Tapi ku tak bisa
Pasti ada yang kan terluka

Jangan ditunggu
Pasti takkan berlaku
Walau kucinta kamu
Biar disimpan
Adakan sempadan
Aku dan juga dirimu

Kini aku telah berdua
Masa depan yang tak kita duga
Kutahu kau masih mengharap jua
Tapi ku tak bisa meninggalkannya



::SEKIAN::




No comments: