Wednesday, September 14, 2011

long time no see..XD



Assalamualaikum n selamat pagi semua



hmm..lame jugak kn aku tak menulis pape kat cni..

actually bnyak bende nk kongsi ngan korg sume
tapi

keadaan tak berape nak izinkan

bukan nak ckap yang aku ni busy mcam PM ke ape ke 

cume sbagai freshie msti la ngah pening2 lalat ckit kat tmpat baru ni

temasuk la some culture shock

electric shock

shockwave

n mcam2 lagi shock la yang aku alami kat tmpat baru ni


tapi

tapi

tapi 

tu tak bermakne aku akn stop blogging mcam dlu

cume bile nk mule mnulis balik ni biase la lmbat ckit

lebih kurang la mcam nk bwak kete mesti pnaskan enjin kan..

sori ntuk entri kali ni aku bnyak mrepek je..







::CHOW::

2 comments:

xanders.co said...

perghhh, legend main bolaaa. all the best beb. stdy elok2 :D

mr.D said...

@amirulspurs err..2 ak maen bola baling lorr..