Friday, October 21, 2011


Assalamualaikum n selamat pagi semua


hehe..
da mcam biskut pulak aku ni kan
kejap ade kejap takde
tapi macam ade korg kisah la pulak kan


sososo
ari ni gua nak membebel psal cara tido
hahah


ok,sape kat cni tido lesak
dengan posisi yang mengancam org sbelah anda angkat tangan
haha
sure tak nak ngaku kan
yes aku pon dulu tapi sekarang ni aku da tido sopan2 ckit
mcam kayu balak
hee

betul ke orang tua2 ckap gaya tido ni lambangkan perangai sorg penidur 2
aku rase..hmm..hmm..
ntahla,kena tanya org tua anda sekalian


ce tengok gambar kat bawah ni
mane 1 kategori korg