Monday, October 17, 2011

demam `luarbiasa`



Assalamualaikum n selamat malam readers


yup
based on tajuk recently aku diserang demam `luarbiasa`
hmm
disebabkan demam ni jugak la aku makin malas:

1. Blajar
2. Maen game
3. Tido
4. Mengorat awek(haha..yang ni aku tipu)
5. dan sebagainya


hmm
maaf merepek panjang
sbenarnya recently aku tngah syok cite Supernatural ni.>>




cite ni da lame kan..hahah
bukannye sebab aku ni jakun tak pernah tengok cite ni
cume wak2 tayang kat tv dulu ak slalu tak berkesempatan nk tengok


so skarang da free ni aku tengok la balik dari season 1 smpai la ke season 7
maybe ad yang taktau yang skarang da smpai musim7 sbab kat tv tak kluar lg
ak download kat internet je..hahaha
ni link ntuk sesape yang berminat
tapi download pkai internet download manager(idm) la snang ckit


musim7 pon da kluar kat web 2 tapi tak bnyak lg
well,pe yang aku bole komen
cite ni still ok wlaupn skrang da smpai musim7
belum nmpak lagi tanda2 ke-mengarut-an cite ni lg


tapi still better dari sume jemis video klip justin bibir
hahahah
sori,aku anti-bibir la


btw,enjoy..


::WASSALAM::



No comments: