Saturday, April 9, 2011

jamuan kelasku..

Assalamualaikum..
ari 2..(x ingat tarikh)
tapi dalam minggu ni jugak kelas tutorial aku ade buat makan2..
jamuan perpisahan la katekan..bak kate org puteh,farewell party..
ingatkan mlam 2 akan jadi one of the most boring nite in my life..
tapi x sangke pulak jadi sebaliknye..
jadi sweet memoties in KMPk pulak..

kalo ikutkan bebudak kelas aku ni sumenye pasif..
lebih kurang macam aku laa..
pemalu la lebih kurang..haha..
so, dalam kelas pun x banyak sembang antare kitorang..
sume buat hal masing-masnig je kan..

tapi malam jamuan 2 sume tunjukkan perangai sebenar masing2..
yang kecoh laa..yang suke buat lawak laa..yang suke loyar buruk la..
x sangke budak kelas aku camni rupenye..
well,,2 la yang buat malam jamuan ni agak happening..

mule2 mesti la isi perut dulu kan..
ni la menu malam 2..




boleh tahan la..
asalkan boleh isi perut ok la 2 kan..
pas2 pe g...
sesi fotografi la..
habis Taman Herba jadi mangse lokasi pengambaran kitorang..
haha..
pape hal pun i love u guys sbab sporting sangat mlam 2..

ak x de dalam gambar sebab aku jadi photographernye..


wassalam..



No comments: