Friday, April 1, 2011

double prank..

assalamualaikum terlebih dulu..
hari ini x tau la nak cakap hari malang or hari bertuah aku..
hari ni hari jadi aku n mengikut tradisi bday boy mmang akan kene punye..
mmm..x tau la malang pe nasib aku malam bni..
mlam smalam lagi da kene mandi ngan potion pe ntah..
tapi yang pasti diorang letak kordial(betul ke ak eja ntah) anggur..
kalo kordial biase x pe la..
tapi yang ni warnenye memang pekat nak mampos...
nasib baek ak laju ckit..haha..(poyo gile)
kene simbah kat belakang ckit je..
perhh..mmang melekat abis la warneye kan..
smpai ari ni warnenye x hilang lagi..
boxer aku pun merah jugak...tidaakk..
tapi ok la aku enjoy mlam 2..
tapi aku rase member aku sorang ni la yang mcam kene prank balik..
name die azraai..
bile nak kenekan ak je x jadi..smpai tergolek kat dpan tandas waktu nak smbah potion 2 kat aku..
macam die lak yang dikenekan mlam 2..
ptang tadi kene lagi 2 ha..
kene mandi pasir pulak ngan budak2 yang maen ragbi..
pe nak buat..terime je la labuu..
pape hal pun aku terime sumenye dengan redha ler..
haha..

wassalam~~


2 comments:

aisatti hakim said...

barai spoilerrr!haha.dendam kesumat kot.hhhaha

Muhamad Dinie said...

barai yg kene prank sbenarnye kn..haha..