Thursday, February 10, 2011

foward-ing

tadi aku ade bace satu blog ni..
die cerita psal satu stesen keretapi yang ade kat Sweden,.
sume bahan kat cni difoward dari blog beliau..
jom tengok sesame..

menurut blogger ni,90 dari 100 stesen keretapi bawah tanahnnya dihiasi dengan artwork yang direka oleh 140 orang artis. Seperti yang korang boleh tengok setiap stesennya nampak unik dan tak membosankan..


stesen keretapi kat M`sia macam ni jgak kan..??hahah


kalau camni la keadaannye..tiap hari aku naik keretapi..puun..puun..


semua ni real tau..

wassalam~~

3 comments:

Yi Xiang said...

moscow nyer pon lawa !! :D
but not that colorful la ^^

super eja said...

tapi klu tiap2 hari nek bosan gak haha

Muhamad Dinie said...

ye ke gan..nnti ak cmpare dgan yg ni..
mule2 je sume excited eja..