Thursday, October 7, 2010

rugby maniac !!!


RUGBY-games for the gentleman..

gentleman gentleman la jgak yg maennye kan..

tp x de la sume org yg maen ragbi ni tough..

misalnye mcam aku la..

da la lari lembab..

x fit lak tuh,huh,,ade ati nak maen ragbi lagi..

tp 2 org kate la..

tp ade aku ksah la plak..

badan aku,suke ati aku la nak maen pe pun kan..

tp aku still suke maen sukan nie..

sedangkan aku x lah teror pon..

even sstengah org x suke maen ngan aku...

nak buat camne kan..

wlaupun hasrat di hati untuk jadi pro dlam bidang nih..

tp ape kan daye aku cume seorg plajar matrikulasi perak..

x de nye bleh jadi cam kelleher ke maori ke..

tp aku akan cube untuk capai impian aku 2..

wlaupun agak mrepek..

hahahaha..

wassalam..












2 comments:

MFI said...

biasa la bro..mula main mmg la macam dungu..lama2 nanti pndai la..progression stiap orang tak sama..btw, aku pun main ragbi jugak..

mr.dinie said...

@MFImaen je la wlaupn x brape teror..yg pnting dpat maen..huhu