Friday, January 6, 2012

Six packs or perut buncit.??



assalamualaikum n selamat malam semua

hmm
recently aku asyik update blog time2 orang tido je kan
ntah sape yang nak bace pon aku tak tau


ok back to the topic
sic packs or perut buncit
mane satu plihan korang?







aku tau kalo tanye para kaum adam mesti sume teringin nak ad 6 pack kan

tapi camne pulak ngan kaum perempuan
diorang lebih prefer cari boifren/suami yang ber-6 pack
or yang berperut buncit




hmmm
pic kat atas tu aku jumpe kat fb 
aku rase sume da pernah nampak kot
aku je kuno baru 1st time


ok ni pandangan aku
barangsiapa yang punyai perut buncit
tu bukanlah satu kekurangan 
n honestly comel n sexy pe


yang ade 6 pack pulak jngan la nak berlagak
jangan terlalu nak bajet ea
hahaha


sori entri ni takde point nak tulis
cume merepek meraban je


::CHOWW::


No comments: