Sunday, March 10, 2013

It`s so me.



Assalamualaikum n evening



hari ini hari isnin..hari isnin lepas hari ahad..hari ahad lepas hari sabtu..tetiba teringat waktu belajar buat ayat kecik2 dulu.kalo bole 1 ayat ada 4- 5 patah perkataan je..kalo 1 ayat tu bole lebih 10 perkataan da bole kira terer la tu.ahahah



nothing to share much..aku ada kelas pagi tadi..sampai tengahari..bla bla bla..BUT..yang seronoknya hari isnin ni sebab petang takde kelas.so kalo ikut jadual biasa bole la membuta kan tapi petang ni ada hal nak diuruskan and semuanya berkaitan ngan dompet aku yang hilang..yes..DOMPET AKU KENA KEBAS.!




well,tak boleh nak salahkan peng-kebas tu jugak sebab salah aku tertinggal dompet tu kat raga motor..memang padan la muka aku kan.hehehe.so petang ni ingat nak setelkan semua sebelum duit biasiswa masuk kaaann.. agak panik la first time...bla bla bla..rasa gabra..



takpe la nanti aku buat satu entri pasal lost wallet or purse.eheheh


::CHOWW::



No comments: