Saturday, December 31, 2011

Happy New Year.!!(^,^)



assalamualaikum n selamat awesome semua


firstly aku rase sangat awesome tetiba malam ni
yeah aku tau da lame gila gaban aku tak update psal blog aku ni
ade skali tu aku terpikir nak delete blog ni
and aku hampir sngat tekan butang delete tu
 tapi at the end aku tak delete jugak
hahahaa


oh silap sbenarnya aku nak wish hepi new year dulu kat sume orang kat dunia ni
haha





hmm 
actually baru balik tengok bunga api kat KLCC malam tadi
it`s a guys day out
and full of awesomeness
as result
kaki jadi lenguh n sakit
haa tula nak jalan sangat kan
so untuk elakkan sesak dalam lrt kitorang decide nak jalan kaki tanpa arah tuju
haa..macam sengal kan cite aku


haa and in the end kaki sume sakit sampai tak mampu jalan
so camne korang punya sambutan new year.?

1) lepak kat rumah sambil tengok bunga fireworks kat tv
2) dating ngan buku sebab da nak exam
3) dating ngan awek 
4) hangout ngan member2 yang awesome sampai pagi
5) melayari bahtera mimpi 
6) berparti liar (opps,ni tak digalakkan)
7) terlupa yang hari ini da masuk tahun baru and buat bodo je
8) celebrate ngan family kat restoran or kedai mamak
tak kisah la mane gaya pon korang sambut tahun baru yang penting 
tak buat benda2 yang tak senonoh n berdosah
and yang penting ianya awesome
hahaha


hmm 
actually aku agak kesian ngan pakcik2 yang kutip smpah kat area bukit bintang
want to know why.?
on the way balik tadi kitorang jalan2 kat area 2 
n surrounding tempat tu sangatlah teruk
da macam tempat kumpul sampah sarap da aku tengok


hmm aku tak nak la komen banyak sebab 
nanti ade je yang cakap macam aku tak pernah buang sampah merata je 
just agak segan bila foreigner n tourist yg datang kat m`sia ni 
tengok jalan2 n kaki lima yang penuh sampah sarap


ni cuma teguran n pandangan aku je
nobody is perfect
tak cool la weh buang sampah merata-rata ye tak
hahah
sume da besar kan pandai2 la pikir sendiri


btw trimas kepada yang sudi abiskan masa anda 
selama 2 minit 10 saat ntuk baca entri aku ni
hahah


::WASSALAM::





p/s: agak korang da bape kali aku sebut word "awesome" yg annoying dalam entri aku kali ni
(pengaruh drama How I Met Ur Mother..totally awesome)




No comments: