Monday, November 14, 2011

shopping as exercise.??



assalamualaikum n selamat malam semua



yum yum yum
lepas aku isi tanki perut aku ni
tetibe lak rase nk mnulis
alang2 da ad mood baek aku update blog ni kan


hmm
sekilas ikan di air sudah ku tau ikan bilisnye
hahaha


aku rase skali pandang tajuk aku da tau isi post ni kan
sori la brader n sister skalian
aku ni kurang teror dalam nak buat post2 yang suprise lagi menggempakkan
hahaha


ok,back to the topic
betul ke shopping kat mall tu bole dianggap sbagai exercise
jwapannye ye la kot
sbenarnye aku pon tak berape sure
tapi
based on survey dlam daily mail
die cakap




sorang perempuan

boleh membakar sehingga 48 000 kalori dalam masa setahun
hanya untuk mencari sepasang kasut yang sesuai dngannye


tapi ni kajian kat UK la
kalo orang kat M`sia aku tak tau la kan
tapi kalo ade sesape rajin bole la buat survey psal ni kat orang M`sia lak


chopp
aku buat entri ni bukannye nak mengata kaum hawa semata2 ea
laki pon ad gak yang shopping pe
tapi MAYBE tak seLAMA prempuan la kan
hahaha





tapi kalo nak shopping tapi sayang sngat kat kalori tu
g online shopping pon ok pe kan
hahahahahah





Moral of the post: marilah kita shopping ramai2(YES pon da dkat ni.)
sumber: dailymail


::WASSALAM::


No comments: