Monday, March 7, 2011

bravoo for Liverpool F.C.!.!

aaaakuu sangat bangga ngan Liverpool..
hahahah..
selama ni x sokong pun kelab ni..
tapi oleh kerana kelab ni da tewaskan Menchester United malam tadi..
aku sangat berterime kasih atas usaha kelab ni untuk kalahkan MU..
dan kepada hero untuk perlawanan 2,
DIRK KUYT!!


Terer jugak la mamat ni sebab dapat buat hatrick..
respek jugak la aku kat die ni..
sebenarnye aku x minat bola sangat tapi..
aku cume anti-MU..


hehehe...
bkan salah Wayne Rooney aku benci MU..


bkan salah Fergie aku x suke MU..



bukan jugak salah Edwin Van Der Sar aku x minat MU..


cume...
da x berkenan,,nak buat camne kan..
tapi aku sokong mane2 kelab yang jadi opponent MU..
sory kpd peminat MU yang bace entries aku kali ni..
btw..
Majulah Sukan Untuk Negara..
HaHaHaHa...

Wassalam~~

4 comments:

cikfaiq said...

camne nak banned post? hahaha

Muhamad Dinie said...

try la..haha..

xanders.co said...

booo liverpool,booo man utd. spurs jugek trbaik

Muhamad Dinie said...

jgan poyo sgat ngan spurs ko 2 pau..